Kommunikation med historiefortælling
Act on it er kommunikation gennem en god historie – på en ny og overraskende måde.
Vi mixer alle medier og kunstarter; online, offline, lyd, billeder, film , teater, reklame og musik….ind i jeres verden.
Vi kalder det et ACT.
Det kan være forebyggelse, strategi præsentationer, medarbejderkommunikation eller corporate branding.
Mens I er eksperter på jeres budskab er vi eksperter i at formidle det gennem storytelling, således at jeres målgruppe forstår, mærker og identificere sig med det I har på hjertet.
Formidlingsformen A.I.D.A.
Awareness – Teaterforedraget skaber opmærksomhed vedr. et valgt emne.
Interest – derefter skal publikum holdes fast i den vakte interesse for emnet.
Desire – her begynder effekten af formidlingen af budskabet. Publikum skal træffe et valg udfra den nye viden fra teaterforedraget .
Action – er den handling som publikum gemmen en samlet indsats kan foretage sig.
“rørende og effektfuld forebyggelse”
Act-on-it er skabt af journalist og manuskriptforfatter Frida Paustian, samt skuespiller Thomas Milton i 2014.
Hør her Thomas Milton fortælle om Act on it
Hør her journalist & manuskriptforfatter Frida Paustian siger
interesseret i ACT ON IT
Er du interesseret i storytelling eller høre mere om mulighederne for, hvordan storytelling kan implementeres i dit budskab, så kontakt os