Kommunikation med historiefortælling

Act on it er kommunikation gennem en god historie – på en ny og overraskende måde.

Vi mixer alle medier og kunstarter; online, offline, lyd, billeder, film , teater, reklame og musik….ind i jeres verden.

Vi kalder det et ACT.

Det kan være forebyggelse, strategi præsentationer, medarbejderkommunikation eller corporate branding.

Mens I er eksperter på jeres budskab er vi eksperter i at formidle det gennem storytelling, således at jeres målgruppe forstår, mærker og identificere sig med det I har på hjertet.

Formidlingsformen A.I.D.A.

Awareness – Teaterforedraget skaber opmærksomhed vedr. et valgt emne.

Interest – derefter skal publikum holdes fast i den vakte interesse for emnet.

Desire – her begynder effekten af formidlingen af budskabet. Publikum skal træffe et valg udfra den nye viden fra teaterforedraget .

Action – er den handling som publikum gemmen en samlet indsats kan foretage sig.

“rørende og effektfuld forebyggelse”

Act-on-it er skabt af journalist og manuskriptforfatter Frida Paustian, samt skuespiller Thomas Milton i 2014.

Kontakt os til en uforpligtende samtale om, hvordan vi kan hjælpe jer.

Hør her Thomas Milton fortælle om Act on it

 

Hør her journalist & manuskriptforfatter Frida Paustian siger

 

interesseret i ACT ON IT

Er du interesseret i storytelling eller høre mere om mulighederne for, hvordan storytelling kan implementeres i dit budskab, så kontakt os